Kuin oltaisiin ulkomailla
Eilen Helsingin kaupunginvaltuusto päätti äänin 77-5 sulkea rautatieaseman edessä olevan Kaivokadun henkilöautoliikenteeltä. Vastaan äänestivät vain perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit eli allekirjoittanut. Kävelykadut ovat totta kai kivoja (paitsi Iso-Roba, joka on minusta ankeista ankein), mutta miksi en tällä kertaa innostunut? Ensinnäkin hanketta perusteltiin mielestäni tavalla, joka toimisi Pariisissa ja Roomassa mutta ei Helsingissä. Olemme EU:n […]